poniedziałek, 7 stycznia 2019

Pielęgnacja dłoni i paznokci z TRIND




Cześć u mnie Zima nadeszła pełną parą . Wszystko jest czyste i białe i gdyby nie skrobanie samochodu i śliskie drogi mogłabym żyć w tej cudnej bieli cały czas. Niestety mróz i wiatr nie sprzyjają naszej skórze . Najbardziej narażonymi na wysuszenie są nasze dłonie - to ten czas gdy musimy a nie zatroszczyć się szczególnie. Często też zapominamy o odpowiedniej pielęgnacji paznokci a te po którejś z kolei stylizacji mogą nie czuć się najlepiej. Tak było u mnie suche i twarde skórki , rozdwajające się bardzo łamliwe paznokcie i w dodatku cieniutkie jak papier. Z pomocą przyszedł mi cudowny zestaw do pielęgnacji dłoni i paznokci od TRIND . I muszę Wam przedstawić te perełki bo u mnie sprawdziły się cudownie . W bardzo krótkim czasie zauważyłam ogromną różnicę w ich kondycji . Zapraszam do lektury....

Zacznijmy może od przedstawienia Wam firmy TRIND -  jest to renomowana holenderska marka, która zajmuje się tworzeniem kosmetyków do pielęgnacji paznokci oraz skóry dłoni. Dzięki swojemu ponad 30-letniemu doświadczeniu oferuje ona skuteczne preparaty, powstałe na skutek zastosowania w ich recepturach najnowocześniejszych rozwiązań technologicznych. Kosmetyki marki TRIND zapewniają zarówno paznokciom, jak i dłoniom kompleksową regenerację oraz odżywienie, dzięki czemu ich stan wizualny poprawia się wraz ze stopniem przywrócenia im właściwego nawilżenia.  W ofercie marki TRIND znajdą Państwo m.in:
- lakiery z odżywką 
-preparaty do pielęgnacji skórek, 
-lakiery przeciwko obgryzaniu paznokci, 
-bezacetonowe zmywacze, 
-kremy do pielęgnacji dłoni, 
- różnorodne akcesoria takie, jak np. pilniki szklane



Mój zestaw który otrzymałam to PERFECT SYSTEM- składający się z sześciu produktów które pomogą odzyskać zdrowy wygląd dłoni i paznokci w ciągu 2 tygodni .Można go zakupić na https://mbgonline.pl za cenę ok 160 zł. W skład zestawu wchodzą :

- Preparat do usuwania skórek  (włącznie z 2 mini patyczkami do manikiuru )
- Cuticle Balsam to balsam do skórek 
-Polerka Nail Magic Buffer
-Nail Balsam to balsam do paznokci
-Nail Repair Natural to preparat wzmacniający do paznokci
-Hand Repair to krem regeneracyjny do rąk  
-Broszurka informacyjna



Mamy 6 kroków dotyczących stosowania tego zestawu .

Krok 1 - nanieść preparat na skórki ,odczekać  około 5 minut ,po czym odsunąć je delikatnie patyczkiem. Ten preparat zaskoczył mnie szybkością działania . Moje skórki były twarde i bardzo suche . Wyglądały bardzo nieestetycznie . Preparat koloru białego (co mnie zdziwiło) pachnie bardzo przyjemnie . Po odczekaniu wskazanego czasu można bez problemu odsunąć skórki i zabrać się do dalszej pielęgnacji

Krok 2 - Nanieść preparat Cuticle Balsam na skórki odczekać około 2 minuty . Nadmiar wmasować w skórki i paznokcie do całkowitego wchłonięcia . Ten balsam posiada kolor lekko pomarańczowy . Cudownie pachnie i świetnie nawilża skórki. Wchłania się bardzo szybko . Wygład skórek poprawia się już po pierwszym użyciu.

Krok 3 - W celu wyrównania płytki jak i stymulacji naturalnego nawilżenia paznokcia należy raz na 4 tygodnie stosować polerkę TRIND Nail Magic Buffer. Najpierw używamy czarnej strony polerki -polerując kolistymi ruchami . W ten sposób usunięte zostaną  obumarłe komórki rogowe. Dzięki tej broszurce pierwszy raz spotkałam się z tym że dzięki masażowi płytki paznokcia można pobudzić ich naturalne nawilżenie jak i wzrost.
Następnie używamy biała połowę polerki - bliżej korzenia paznokcia z lekkim naciskiem. Później powtarzamy to samo szarą stroną polerki .



Krok 4 - Nanosimy na paznokcie  Nail Balsam. Trzeba poczekać około 2 minuty.Nadmiar wmasować i do wchłonięcia.To balsam koloru zielonego. Cały zestaw pięknie pachnie - lekko ,bez tego chemicznego zapachu który towarzyszy nam w większości odżywek do paznokci.

Krok 5 - Przez pierwsze 2 tygodnie należy codziennie nanosić jedną warstwę preparatu Nail Repair bezpośrednio na paznokcie,tak jak nanosi się lakier do paznokci.Przed nałożeniem kolejnej warstwy należy usunąć poprzednia warstwę za pomocą bezacetonowego zmywacza.Po 2 tygodniach widoczne bedą rezultaty.



Krok 6 - dla dopełnienia zabiegu należy użyć kremu regeneracyjnego do rąk. Produkt ten zawiera duo-liposomu i kompleks witamin A,C i E .

Jak widzicie ten zestaw został przemyślany od samego początku do końca . Dzięki niemu dłonie odzyskają zdrowie i piękny wygląd . Paznokcie rosną zdecydowanie szybciej i są o wiele mocniejsze. Wcześniej nie mogłam ich zapuścić , zawsze gdy były tylko troszeczkę dłuższe albo strasznie się rozdwajały albo łamały przy byle stuknięciu. Teraz jestem zachwycona nie nosze już hybryd około miesiąca a paznokcie są prawie tak samo twarde jak te z hybrydą. To taki krótki okres czasu a rezultaty naprawdę WOW. Polecam dziewczyny każdej z Was . Przerwy między stylizacjami są wskazane aby paznokieć mógł odpocząć i się zregenerować ,więc taki zestaw na ten czas jest jak plasterek na ranę. W końcu dłonie są naszą wizytówką.

Gdy nie jesteś pewna jaki zestaw do pielęgnacji czy pojedyncze preparaty są dla Ciebie odpowiednie. Na profilu TRIND na Instagramie zawsze ktoś udzieli Ci wszelkich porad i informacji.Ja ze swojej strony polecam gorąco ten zestaw. A czytając opinie na różnych forach nie jestem jedyną która jest nim zachwycona. A Wy stosujecie jakieś odżywki do paznokci?? Słyszałyście kiedykolwiek o marce TRIND? Pozdrawiam serdecznie



25 komentarzy:

  1. Mają bardzo oryginalne buteleczki. Nie spotkałam się z tą marką chyba nigdy wcześniej. jednak od pewnego czasu nie sięgam po takie specyfiki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy zestaw i piekne buteleczki, jestem ciekawa jakby sie sprawdzily u mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znałam wcześniej tej marki :) z chęcią bym przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie wyglądają te kosmetyki😍😍😍. Chętnie po nie sięgnę😊.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zestaw robi dobre wrażenie 😁 chyba go sprawdzimy

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny zestaw. I moim dłoniom by się przydał.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię ten krem regeneracyjny do rąk, pięknie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę przyznać, że przydałaby mi się taka kompleksowa pielęgnacja dłoni.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie fajne buteleczki nigdy wcześniej ich nie widzialam .

    OdpowiedzUsuń
  10. Przez dwa lata nisilam hybrydy i taka kuracja na pewno by mi się przydała.

    OdpowiedzUsuń
  11. Te kosmetyki są tak urocze ze aż chce się je spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądają uroczo. Nie znalam wcześniej tej marki .

    OdpowiedzUsuń
  13. Zaciekawiłas mnie tymi produktami bo ich kompletnie nie znam 😉

    OdpowiedzUsuń
  14. Te buteleczki super wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zwykle robiłam sobie hybrydy ale ostatnio brak mi na to czasu. Ten twój zestaw wygląda ciekawie. Idealnie na przerwe od hybryd

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja zawsze miałam długie i grube paznokcie. Nie pamiętam kiedy nakładałam na nie odżywkę. :) Za to moja mama musi stosować odżywki, bo ma strasznie kruche paznokcie. Taki zestaw to byłby super pomysł na prezent dla niej. :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale ciekawy zestaw, bardzo chętnie się za nim rozejrzę, ponieważ lubię dbać o swoje paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. widziałam te preparaty do dłoni i paznokci,ale osobiście sama nie testowałam. ale zestaw super :) nawet fajny pomysł na prezent.

    OdpowiedzUsuń
  19. I love your post dear! If you want you can check out my blog.I write about fashion, beauty, and lifestyle.Maybe we can follow each other and be great blogger friends!

    http://herecomesaajla.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  20. Zestaw wygląda genialnie, również nie miałam okazji aby przetestować ale robi wrażenie. Ostatnio miałam okazje przetestować rzęsy z Noble Lashes i jestem w nich zakochana polecam sprawdzić bo według mnie produkty tej firmy są genialne.

    OdpowiedzUsuń

Eko Domek - naturalne kosmetyki

 Cześć , lubicie korzystać z dobrodziejstw natury? Stosujecie kosmetyki naturalne? Jeśli tak to mam dla Was miejsce gdzie znajdziecie ...